Overview

Για την ανάπτυξη της υπηρεσίας Ρωτήστε μας αλλά και για την υποστήριξη του Ηλεκτρονικού Γραφείου Πληροφόρησης, επιλέχθηκε να γίνει χρήση του συστήματος Reddo, στο οποίο γίνονται ουσιώδης αλλαγές για την υποστήριξη μιας οριζόντιας δομής.
Το Reddo αναπτύχθηκε από τον κ.Κολοβό στην Κεντρική Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Πρόκειτε για ένα online περιβάλλον HelpDesk, το οποίο παρέχει τη δυνατότητα διαχείρισης ερωτήσεων χρηστών και αντίστοιχων απαντήσεων από το διαχειριστικό προσωπικό.
Οι Στόχοι του έργου είναι:
- Ενσωμάτωση σε υπηρεσίες Helpdesk Βιβλιοθηκών
- Δυνατότητα να μπορεί να κλιμακώνεται ομαλά με μεγάλους αριθμούς χρηστών
- Στατιστικά χρήσης
- Ποιοτική εξυπηρέτηση χρηστών

  • Φορέας Υλοποιήσης: ΣΕΑΒ